FAQ - Často kladené otázky
Zde naleznete odpovědi na všechny často kladené otázky týkající se možností platby, nákladů na dopravu, doručení a vrácení zboží u artplants. Pokud váš dotaz není uveden v seznamu, náš zákaznický servis vám rád pomůže.
Na artplants nabízíme různé způsoby platby: Pokud jste obdrželi kód voucheru na slevovou akci (např. prostřednictvím našeho newsletteru), můžete jej zadat do nákupního košíku. Všechny ceny v našem internetovém obchodě zahrnují zákonnou daň z přidané hodnoty platnou ve Spolkové republice Německo. Pokud máte platné identifikační číslo pro DPH (UID), kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Zasíláme do všech zemí EU a některých třetích zemí, jako je Švýcarsko, Velká Británie a Monako. Seznam všech zemí a příslušné náklady na dopravu najdete v nákupním košíku. Tam si můžete vybrat cílovou zemi pro dopravu. Vaše země není uvedena v seznamu? Obraťte se na náš zákaznický servis, abychom vám objasnili individuální náklady na dopravu a postup. Za dopravu do České republiky účtujeme 150,00 Kč. Doprava do České republiky je zdarma při objednávce nad 2500 korun. V nákupním košíku vyberte požadovanou cílovou zemi. Ta se pak automaticky použije při dokončení platby. Tam také uvidíte, kolik bude účtováno poštovné za doručení, a máte možnost provést změny v adrese pro doručení. Předpokládané datum odeslání objednávky je uvedeno na stránce produktu, v nákupním košíku a v potvrzení objednávky. Celkově doba dodání závisí na různých faktorech, jako je velikost zásilky, země určení nebo logistická společnost. Na vyžádání nabízíme expresní doručení. Pokud máte další dotazy ohledně doručení, můžete nás kdykoli kontaktovat a my vám vše ostatní osobně vysvětlíme. Bezpečné, rychlé a ekologické doručování zásilek je pro nás velmi důležité! Proto spolupracujeme se společnostmi DHL, Deutsche Post, DPD, GLS a UPS. Objemné předměty a větší zásilky posíláme se spedičními společnostmi Dachser, Schenker, Geis nebo je doručujeme sami. Podle velikosti zásilky, místa určení a dalších faktorů vybereme vhodného poskytovatele logistických služeb pro přepravu. Po odeslání objednávky od nás obdržíte e-mailem potvrzení objednávky se všemi informacemi. V tomto e-mailu naleznete odkaz na osobní stránku se stavem objednávky. Zde se nejen dozvíte, kdy bude vaše objednávka odeslána, ale také uvidíte všechna čísla pro sledování zásilek, jakmile je budeme mít k dispozici. Jednoduše klikněte na sledovací číslo a sledujte svou zásilku online. Ano, je to možné. Pokud vaše zásilka ještě nebyla odeslána, můžete jednoduše poslat e-mail našemu zákaznickému servisu a změnit doručovací adresu. Pokud v době doručování zásilky nebudete doma, můžete si ji vyzvednout na místní poště. Pokud se doručovateli nepodařilo zásilku doručit, najdete oznámení ve své poštovní schránce nebo ve své e-mailové schránce. Nezapomeňte si zásilku vyzvednout na místě uvedeném na oznamovací kartě nebo v e-mailu s oznámením. Nejprve klikněte na odkaz pro sledování na stránce se stavem objednávky a zkontrolujte, zda již byl učiněn pokus o doručení. Vaše zásilka mohla být ponechána u souseda nebo se může nacházet na sběrném místě ve vašem okolí. Pokud tomu tak není, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. K problémům s doručením mohou vést také neúplné nebo nesprávné údaje v doručovací adrese. Pokud si všimnete poškození objednaného zboží, zdokumentujte je fotografiemi. Ihned po obdržení poškozeného zboží nás prosím kontaktujte, abychom mohli objasnit možnosti vrácení peněz a výměny zboží a další postup. Ano, je to možné. Pokud vaše zásilka ještě nebyla odeslána, můžete se obrátit na náš zákaznický servis a objednávku zrušit. Změny v objednávce můžeme provést, pokud ještě nebyla odeslána. Pokud chcete změnit, přidat nebo odebrat položku z objednávky, kontaktujte náš zákaznický servis. Pokud si přejete, náš zákaznický servis vám za poplatek vystaví štítek pro vrácení zásilky. Náklady na vrácení budou započteny proti vrácené částce. Čitelně vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy a přiložte jej k vrácenému zboží. Aby nedošlo k poškození při přepravě a následným komplikacím, dbejte prosím na to, aby byly položky v zásilce dobře vypolstrované. Jakmile obdržíme vaše vrácené zboží, nejprve ho zkontrolujeme a poté vystavíme dobropis. Vrácení peněz by pak mělo proběhnout do 3 pracovních dnů. Vrácení zásilek NENÍ z důvodu ochrany životního prostředí bezplatné. Tímto opatřením chceme přispět k omezení zbytečného zasílání balíků. Místo toho si zakládáme na komplexním a odborném poradenství prostřednictvím e-mailu, telefonu a s pomocí podrobných popisů produktů před nákupem.
Doporučujeme vám pravidelně navštěvovat odkaz v potvrzení objednávky a kontrolovat stav vaší objednávky.